Vår neste milepæl for Green Beauty vil være en kunnskapsserie med som gir forbrukere tilgang til ekspertråd praktiske tips for en grønnere hverdag. Dette er første steg i en ny forpliktelse som har som mål å oppmuntre og hjelpe millioner av mennesker til å leve grønnere på planeten innen 2025.
.
Denne nye forpliktelsen er siste i en serie av ambisiøse mål for 2025 for å redusere Garniers miljømessige påvirkning gjennom hele verdikjeden. Vi vil fortsette vår bærekraftige transformasjon og forplikte oss til å gi millioner av mennesker tilgang til ekspertkunnskap og praktiske tips til hvordan de selv kan bidra i hverdagen.
Vi har samarbeidet med National Geographic Creative Works for å videreformidle dette til forbrukerne. Inspirert av National Geographic Explorers, viser innholdet hvilke endringer i hverdagen som kan gjøre en forskjell, samt tar opp det viktige spørsmålet - Kan skjønnhet bli grønnere?
“For å forstå hele Green Beauty-kraften, har Garnier lyst å dele (med deg) det vi har lært av kundene. Bærekraft kan være et ømtålig emne og målet vårt er å gjøre det fullt ut tilgjengelig - det har vi gjort med de produktene vi skaper, fra sjampostykker utviklet med en teknologi som gjør det lett å skylle ut, økovennlig emballasje med integrert papp i tubene og gjenfyllbare produkter - men det stopper ikke her - vi vil gå enda lenger. Gjennom samarbeidet med National Geographic CreativeWorks har vi som mål å gi forbrukerne våre tilgang ekspertenes råd for å leve grønnenere i hverdagen.” Adrien Koskas, Garnier Global President